.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی مازندران:
تجهیزات مراکز درمانی انتظامی مازندران نوسازی می‌شود
فرمانده انتظامی مازندران بر توسعه، نوسازی و بروزرسانی تجهیزات مراکز درمانی انتظامی استان در راستای ارتقا کیفی خدمات به کارکنان تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز به‌نقل از از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی در مراسم تکریم و معارفه معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی مازندران اظهار داشت: حفظ تن و جان در اسلام امری واجب است و جسم ودیعه ای است که خداوند در نزد انسان‌ها گذاشته است.

وی افزود: امروزه بهداشت و درمان در نیروی انتظامی با پیشرفت‌های علمی به یک موضوعی مهم تبدیل شده، چرا که در صورت نبود سلامت جسمی و روحی نمی‌توان ماموریت‌های محوله را به خوبی انجام داد و امنیت ایجاد کرد.

ایجاد زیرساخت در کشور نیازمند امنیت

مدیرکل بهداد ناجا در مراسم تکریم و معارفه معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان، گفت: ایجاد هرگونه زیرساختی در کشور نیازمند وجود امنیت است.

سردار محمدرضا سیداحمدیان با اشاره به اینکه کشور ما در منطقه به یک جزیزه امن تشکیل شده است، افزود: رسیدن به این جایگاه نتیجه کار گروهی بوده که عمده آن بر عهده نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: ایجاد هرگونه زیرساختی در کشور نیازمند وجود امنیت است و اولین وظیفه ما در بهداری ناجا ساختن انسان سالم به عنوان محور امنیت پایدار در کشور است.

دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در بابل

عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بابل دستگیر و یک کیلوگرم تریاک از وی کشف شد.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل در پی انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

ماموران با بررسی‌های همه جانبه و هماهنگی‌های قضایی، در اقدامی عملیاتی متهم را دستگیر کردند.

کشف 6 هزار عدد مواد محترقه در جویبار

فرمانده انتظامی جویبار از کشف 6 هزار عدد مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد‌.

سرهنگ اکبر درویشی افزود: در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه به‌منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی‌ با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی 5 نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی جویبار، خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران با هماهنگی مرجع قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل‌های فعالیت این افراد 6 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

پلمب واحدهای عرضه مواد محترقه در کلاردشت

فرمانده انتظامی کلاردشت از پلمب 3 واحد عرضه انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی گفت: در اجرای طرح مقابله با توزیع مواد محترقه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی واحدهای صنفی عرضه مواد محترقه در این شهرستان شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه و در بازرسی از چندین واحد صنفی ، تعداد 1100 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

دستگیری سارق زورگیر در ساری

فرمانده انتظامی ساری از شناسایی و دستگیری سارق زورگیر با 7 فقره سرقت در ساری خبر داد.

سرهنگ زیدالله کاظمی افزود: ماموران کلانتری 14 ساری در حین اجرای ماموریت متوجه زورگیری سه سارق از یکی از شهروندان در محدوده خیابان پیوندی شدند.

فرمانده انتظامی ساری، خاطرنشان کرد: سارقان به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشتند که با سرعت عمل ماموران هر سه نفر آنان دستگیر شدند.

کشف 35 هزار عدد مواد محترقه در بهشهر

فرمانده انتظامی بهشهر از کشف 35 هزار عدد انواع مواد محترقه در پی اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال و سو استفاده برخی از افراد فرصت طلب مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه در بین اقشار مختلف بویژه کودکان و نوجوانان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در دستور کار ماموران انظامی این شهرستان قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.